Seg söndag

God dag!
Vet inte vad jag ska ta mig till, jag är för trött för att göra nånting men för pigg för att vara trött, låter konstigt men så är det.

Har bara varit hemma och segat framför datorn och beställt saker från H&M, skulle hämta ut paketet i fredags men eftersom mamma hade råkat raderat smset så gick det inte, men nu när jag skulle beställa om byxorna så finns dom inte kvar!
Buhu, men bikinin finns kvar så jag har beställt hem den nu!
Men ingen fara, har hittat ett par snarlika byxor på Gina tricot som jag ska prova nu i veckan, dom är billigare men rätt lika H&M byxorna so why not lixom.

Ja ni, vad händer idag då? Ska bara chilla och ta det lugnt, och ikväll ska jag kolla på en film med Drew Barrymore kl 21:00 på trean, den verkar ju bra.

Hade tänkt hänga upp kläderna i garderoben och rensa också men det får vi se om jag pallar, är så trött.
Vilket jävla tjat det blev om tröttheten då, men så ligger det till just nu.


Så jävla snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0