Piff och Puff

Pratade nyss med min Puff Tiffy i telefonen. Vi hade en djup telefon sex. Haha nej kanske inte. Eller?
Iallafall, så pratade vi om hennes födelsedagsfirande och planerade inför den. Mmhm, ni får se sen hur det blir.
Jag är verkligen pippad inför detta! Haha vi pratade om sånt också, ord som man utalar fel går till sex delen.

Jag fick henne att vilja vaxa mina gorillaben den dagen vi ska ha hennes så kallade reunion nästa helg, inte den helgen som kommer nu utan nästa vecka.

Det blev så sjukt varmt i mitt rum och jag har bara på mig minishorts och en slapp t-shirt men ändå svettas jag. Nu har jag öppnat balkongdörren så nu är det lite svalare men det är fortfarande as varmt här inne. Kommer säkert inte kunna somna inatt.

Men jag måste få lite sömn inatt eftersom jag har nationella i matte imorgon, del 2. Är inte pippad inför det!


Är jag alldeles för egenkär om jag tycker att jag är skit snygg på bilden? ;)
INGA RETUSHERINGAR HÄR INTE!


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

Alltid lika pippigt sööt!! ;D hahah snacka om att vi har världens sämsta men roligaste humor på nätterna! xD love%miss u darlingen min men vi ses förhoppningsvis snartt! :D<33333

2010-05-21 @ 21:47:27
Postat av: Bella

Haha det har vi. Det är ju det som gör oss speciella ;) Saknar dig med gumman! Ja vi ses ju på fredag, jag kommer ;) Miss yoou! <3<3<3

2010-05-23 @ 15:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0