Miley Cyrus, ännu en skandal (!?)

Gick in på posh24.se nyss och såg att miss Miley Cyrus har blivit med om ännu en skandal. Eller skandal ska man väl inte säga? Alla skvaller hemsidor/tidningar ska alltid överdriva. Men jag har sett videon, den är barnförbjuden!

I videon är hon på en efterfest för hennes senaste film The last song, i videon ser man Miley dansa lite dirty (som vilken tonåring som helst!) med sin regissör, och sen ge honom en lapdance. Det är snarare mer att han gnider sin privatdel mot hennes bakdel tycker jag. The bad guy in the video is the 44 year old director, not Miley!

Svar på tal nu!
Dom två har tidigare varit med om andra skandaler, och som jag TROR så har dom nånting med varandra. Och det har inte varit glada nyheter när dom vistats tillsammans, eller i videos.

Miley är fortfarande en tonåring och jag tycker hon ska leva som en. Jag skulle inte tycka det var kul att bli filmad när jag dansar eller nåt. Men man kan ju inte göra mycket än att säga ifrån korkade människor som lägger ut en massa skit om kändisar.




Miley och Adam förra året.
Dessa bilder snackades det en massa om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0