Matematik, inte kul

Nu har jag pluggat matte i en timme efter middan.
Jag fick allvarligt ont i huvudet nu, jag krånglade ihop dom sista talen på ena kapitlet. Tror det är fem eller sex kapitel som jag hade tänkt repetera.
Ska försöka iallafall!

Nu är jag iallafall klar med 1/5 haha. Det sitter, yeah!
Nej jag skoja bara. Ja heter man Isabella Lind så är man gaaanska seg.

Nu ska jag göra mitt te och kolla på TV i 2 ½ timme och sen plugga igen.
Kommer komma i säng sent ikväll, men vill inte missa mina program så det får jag ta.
Vill göra provet nu så det är överstökat. Men jag längtar verkligen inte heller.

Antar att det inte blir fler inlägg idag, så jag får säga god natt nu också.
God natt! Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0