Jag tål inte Kissie

God morgon!
Just nu är jag lite besviken faktist.

Kollade ju på Bella & Tyra show igår när jag kom hem och Kissie gästade.
Kissie (Alexandra) har ju sagt tidigare att hon inte alls är som hon är i bloggen i verkligheten. Men vad fan är det för beteende hon har mot Bella och Tyra? Dom gör sitt jobb och intervjuar henne och Kissie svarade med spydia, kaxiga kommentarer och var elak mot Bella och Tyra.

Jag tycker det var starkt av Bella att låta Kissie gästa i programmet för det som Kissie har gjort mot Bella. Det är inte många som vågar säga detta men Kissie är en stor jävla mobbare. Hur många gånger har man inte läst i hennes blogg när hon nästan hängt ut människor?
 
Jag var besviken på henne idag eftersom hon inte visade sitt riktiga jag och var Kissie i programmet, speciellt i eftersnack när hennes kompisar kom.
Hon gick därifrån mitt under en konversation och sa bitches till Bella och Tyra.

Nej asså jag är så jävla arg nu. Hon verkar ju inte särskilt snäll i verkligheten som hon påstår. She really is the bitch of Sweden!


Kommentarer
Postat av: J E N N Y

SV; jamen verkligen! Kissie sa ju själv att hon itne får dåligt samvete heller. hur kall får man vara?

2010-05-14 @ 16:58:22
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0