Helgens händelser

God morgon! Eller rättare sagt god dag.
Sorry för ingen uppdatering igår och i förrgår, men min syrra och hennes pojkvän åkte iväg i fredags så dom tog med sig datorn också.

Idag gick jag upp strax innan 10:00, åt frukost och kollade på TV.
Nu är jag ensam hemma och sitter i köket.

I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt. Kommer inte ihåg vad jag gjorde precis men det jag kommer ihåg var att jag hade en "Disney" kväll. Kollade på Hannah Montana: The movie och High school musical 3. Har sett båda förut men orkade inte kolla på en ny. Sen somnade jag!

Igår så gick jag också upp tidigt, kl 10:00 och åt frukost och klädde på mig och ögonen slutade aldrig klia.
Jag följde med mamma, Anders och Tellus till Tyresö slott där vi gick promenad och fikade. Ytters mysigt!
Anders tog en väldigt fin bild på mig och Tellus men måste hitta sladden till hans kamera först.

Sen åkte vi hem och solade på baksidan och fy fan vad varmt det var, men skönt som fan!
Vid 15:00 skjutsade Anders mig hem till Sarah. Vi tog kort med hennes systemkamera och så åt vi grillat. Mumsigt!

Fick smaka något jag inte smakat tidigare, sherry eller vad det heter. Det är ett slags sött vin som man äter efter maten. Det var jättegott faktist!
Men vid 22:30 åkte jag hemåt, kollade på film och somnade.

Idag då? Ja vad ska jag göra idag? Ingen aning. Sitter fortfarande i pyjamas, ska nog hoppa in i duschen snart. Eller först ska jag skaka mattor och slänga in skorna.




Det är dom här bilderna som bjuds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0