Gratis bio

Jag är medlem på en super bra hemsida där man lätt samlar ihop poäng som man sedan byter ut mot en biobiljett eller ett presentkort på vilken affär/butik som helst. Denna super bra hemsida heter Gratisbio.se och det funkar till 110 %.

 

Jag har fått rikskuponger som det heter hemskickat flera gånger. En rikskupong har tillgång till över 200 affärer och butiker.
Fick en rikskupong hemskickad just idag faktist, imorgon ska den gå åt till en ansiktsprodukt och hårprodukt.

När du blir medlem på Gratisbio vilket är helt gratis så är det bara att börja samla poäng på en gång. Har du nått 200 poäng så kan du byta ut det mot en biobiljett eller presentkort på 50kr, du väljer själv! Du kan även såklart samla mer poäng och få mer pengar.

Det är jätte lätt och genom att vara aktiv varje dag som tar mindre än en minut så samlar du två poäng per dag, det är 14 poäng i veckan, genom att bara vara aktiv.
Det är bra!

Sen finns det såklart andra sätt att samla poäng,  genom att gå med i tävlingar, blogga, värva vänner , besöka hemsidor, öppna nyhetsbrev, spela spel  m.m.

Du kan också vinna presentkort hos Nelly.com för 500kr genom att blogga om Gratisbio. Och självklart kan du byta ut dina poäng mot presentkort där också.
Hur bra som helst!

Jag tycker att du ska klicka dig in hos Gratisbio nu med en gång, och när du nu registrerar dig så ger jag det 25 poäng extra. Dvs du får 75 startpoäng när jag värver dig, annars får du 50 poäng i vanliga fall. Det är väl bra?

Gratisbio har även egna roliga tävlingar som du lätt kan delta i. Det finns självklart chat också där du kan prata med andra gratisbioare om hur det går för dig och dom och en massa annat. Ett bra sätt att lära känna folk också + du får poäng för det.
Det kan inte bli bättre!


Klicka på denna bildlänk och bli medlem NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0