Fredag & lördag

Sorry för den dåliga uppdateringen!
Men jag tror det är den här jäkla allergin som får mig vara så jäkla trött på allting och seg är man typ hela tiden också. Så man har inte haft nån lust att blogga ibland.

Men men, det är helg, så skönt. Men snart är den över. Så tråkigt att den går så snabbt.

Idag gick jag upp vid 10:00 och åt frukost och fixade med kläderna typ. Sen gick jag och mamma till Brandbergen centrum och handlade.

Så ikväll har jag kollat på American Pie 1, 2 och 3 och Jennifer's body.
American Pie är ju alltid lika bra, men Jennifer's body med Megan Fox och Amanda Seyfried var inte så jättebra. Det positiva med filmen var väl att as snygga Megan var med haha, det var ju typ henne man kollade på, ne men den var lite äcklig och konstig.

Igår var det en lång dag, det kändes som det iallafall.
Efter skolan mötte jag upp Sandra BR i centrum som blöde en jävla massa näsblod, belive me or not men jag har aldrig i hela mitt liv blödit näsblod, inte ens för ett hårt slag mot näsan.
Iallafall, vi gick runt runt runt och jag träffade på min lillkusin Andreas som man vanligtvis inte brukar se här i Haninge, vad fan gör han här egentligen? Haha.

Ja men sen bestämde Sandra och jag att vi skulle åka hem till henne och äta där så det gjorde vi också. Runt halv tio åkte jag hem för jag var så trött. Orkade knappt hålla ögonen öppna så jag gick och la mig rätt tidigt.

Men nu ska jag gå och lägga mig också, klockan är bara 23:30 en lördag och jag ska sova. Ha, man kan nästan inte tro det själv. Men aja, god natt!

P.S H&Ms hemsida är helt fucked up just nu, går inte att kolla damkläder, men bikinin som jag vill ha verkar finnas i lager igen. Äntligen! Så jag ska beställa hem det så fort sidan är ok igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0