Det värsta med sommaren

Bör nog hoppa in i duschen nu och göra mig i ordning inför natten. Ska byta sänglakan också.

Ikväll har jag varit på en snabbpromenad med Tellus, kollat på Desperate houswives och Cougar town, ätit hallon med onakafil (godaste filen!) och plockat en mini fästing på mig.
Jag har inte ens legat ute i gräset eller nånting. Fattar inte hur den kom på min stora mage!

Men nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och kolla om jag har fler fästingar. Ush jag hatar fästingar! Det är små spindlar som suger på ens kropp.
När jag var ca 10 stod jag i duschen och då märkte jag min första fästing, kollade på rumpan och jag skrek till pappa från duschen "JAG HAR EN SPINDEL PÅ RUMPAN SOM INTE VILL BORT!". Min syrra tyckte det var roligt men inte jag, jag var till och med rädd för att pappa skulle plocka bort huden.

Det är det värsta jag vet på sommaren, en massa småkryp. Ush!
God natt.



Men av någon konstig anledning gillar jag att plocka fästingar på djur när dom ser ut såhär. Det lixom kliar i fingrarna och vill att den bara ska bort bort bort!
Jag är sjuk :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0