Det sprutar i fingrarna

Vad mycket uppdatering det varit de senaste dagarna. Eller hur? Visst är det kul? Jag tycker det är skit kul! En sak har jag inte berättat, men jag gillar verkligen att skriva. Förut skrev jag en massa noveller och dikter, men har blivit lite sämre på det, men det är kul. En av mina drömmar är att jobba på en tidning i framtiden. Det visste ni inte va? Brukar få beröm för min bra skrivning här i bloggen, sånt gillar jag!

Detta är vad jag gör när jag har tråkigt, jag skriver om en massa skit. Förut skrev jag alltid dagbok eller något liknande bara för att lixom. Kunde skriva om "Visst är naturen så härlig? Så härlig att..." blablabla.

Har märkt att det ofta blir långa inlägg, men det får ni ta när ni läser min blogg!
Gud så skönt, jag börjar 11:00 imorgon. Så jag får en rejäl sovmorgon!
Ska snart natta kudde så jag är pigg och glad imorgon. Just fan! Ska köpa present till Tiffany, men har inga pengar. PANIK! Får smsa mamma och be henne sätta in en slant på kontot.

Aja, god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0