Dags för blondering

Minns ni filmen Ella den förtrollade? Har börjat lyssna på låtar från den filmen. Shit vad länge sen jag såg den sist. Måste vara för mer än ett år sedan faktist!

Iallafall, sitter just nu på sängen med datorn i knät och har balkongdörren öppen eftersom det var kokhett i mitt rum när jag kom hem. Det är fortfarande varmt! Gud gav oss sommar direkt och ingen vår. Men det är ingen som klagar, jo jag klagar för vi kan inte duscha i kallvatten. Det är kallt som första 5-10 sekunderna sen blir det asvarmt. Jätte konstigt.

Träffade på Sarah när jag skulle gå till centrum så vi gick dit tillsammans. Jag köpte min blondspray för 20 kr. Den kostade 70 och jag betalade såklart med rikskupongen från Gratisbio + tjugo enkronor. Smartis Bella när man är pank!
Men dock så köpte jag en blåbär smoothie för 25 spänn när vi skulle gå och fika.
Nu har jag typ 50kr kvar på kontot. Illa!

Hon suktade mig genom att köpa en jätte god citron cheesecake. Snacka om att man blev frestad! Vi blev lite försenade till hennes träning också så vi skyndade dit och jag fotade hennes träning med hennes kamera. Men efter en halvtimme/40 minuter gick jag för det var löjligt varmt där inne.

Sitter bara och fördriver tiden tills klockan slår 22:00 då sista avsnittet av denna säsong av True blood visas. Buhuhuhuhu! Men jag längtar tills mina böcker kommer hem. Har jag nämnt att mamma har köpt hela serien av True blood böckerna? Dock är dom på engelska, åtta stycken böcker, men det är bara bra!


Kommentarer
Postat av: Moa

angående inlägg: Tack så mkt snygging ;) <33

2010-05-19 @ 22:16:02
URL: http://thunwall.blogg.se/
Postat av: Tiffany ;)

söt du e på den bilden gumsan! :D<33

2010-05-23 @ 00:08:16
Postat av: Bella

Tack sweety! :) <3

2010-05-23 @ 16:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0