Bra start på veckan

Sitter just nu i köket efter den långa cykelturen.
Kom hem för ca en timme sedan då jag cyklade i en timme och tjugo minuter.
High five på den!

När jag kom hem hade syrran gjort en god smoothie som jag drack på. Så jag känner mig väldigt hälsosam idag faktist!

Alltså en väldans bra start på denna vecka. Tror ni jag kommer hålla mig? Dock blir det födelsedagsfirande på lördag, vi får se hur det går då.

Nu hade jag tänkt gå och sussa, börjar 10:20 imorgon så jag får sov morgon imorgon.
Ingenting man behöver klaga på. Eller jo, min dator som cpar sig fortfarande.
Om jag har tillräckligt med pengar i höst ska jag köpa en egen bärbar mac.
Dom är det inte strul med iallafall!

God natt.


Härligt om man hade en rosa damcykel. Belli likei!


Kommentarer
Postat av: Manlig Livstil

Sv. Vi instämmer.

2010-05-18 @ 18:56:32
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0