At Tiffanys

Sitter i sängen och myser med min alldeles egna underbara Tiffy ;) Är fortfarande mätt efter middagen men ändå äter jag mer och mer, känns som att jag kommer sprängas snart eller spy.. ingen skön känsla direkt.

Hade det jätte trevligt och kul ikväll! Myskväll med gamla goda vänner, saknar det.
Skulle kolla på Human centipede, ni vet den nya amerikanska äckliga filmen som handlar om en skit skum kille som sätter ihop människor till en tusenfoting.

*Fortsätter med godisätandet*, försöker lära Tiffany facebook men så efterbliven som hon är så kommer hon nog aldrig lära sig det ;) Haha nej jag bara skoja.

Har sån blogglust just nu men vet inte vad jag ska skriva om. Ska jag tvinga Tiffany att gästblogga? ;)


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

du kunde inte gjort den liite större?!! ;) haha xD

askul att du kom gumsan :D vi får ta&ses snart igen!! =D<333

2010-05-30 @ 14:46:41
Postat av: Bella

Haha, ne tyckte den storleken var helt ok ;) As kul att jag fick komma! :D Jadå självklar, puss & kram! :) <3<3<3<3

2010-05-30 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0