Är på väg hem nu

Sitter på pendeln på väg hem nu. Filmen var jätte rolig. Rekomenderas verkligen! Hann med att köpa en redbull som jag sitter och smuttar på just nu. En stor chokladkaka har man också, blir bra till True blood ikväll. Men jag lyckas verkligen med träningen och sånt denna vecka va. Tycker ni inte det? Haha not! Stockholm är verkligen fint! Skulle lätt kunna ha en egen lägenhet i stan. Men dyrt som fan är det! Måste in hit oftare i sommar. Speciellt vid Djurgården. Nu börjar jag få ont i tummen. Vi hörs när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

du&jag darling'vi ska allt leva inne i stan sen i sommar! =D<3 typ vårat race på hötorget! höhö! ;D xD oså måste vi äta cockiewich!! =D o TRÄNA Bellibouu!!!! jag kmr snart o sparkar dig i baken!! ;D hahah men du e alltid lika fin!<33..hoppas allt e bra med dig o vi får allt ta o hitta på ngt direkt de blir ngn liten lucka!! =D love youu bby'pössen! ;)<3<3<3

2010-05-05 @ 22:54:19
Postat av: Bella

Haha I'm in! ;) Gör det TiffyBiffy, jag behöver en spark i baken som fan :D OFC, du får ringa mig när du är ledig nån dag så ska vi super mega kul :D LOVE YOU TO HONEYBEE! :) <3<3<3<3<3

2010-05-06 @ 21:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0