Ang skolan

Har graf just nu, men försöker mest bara fördriva tiden. Tänker gå efter 14:00 jag gör ju ändå ingenting på lektionen. Folk frågar mig varför jag ens går. Jo jag går för pengarnas skull (studiebidraget). Annars skulle jag slutat för länge sen. Men vad ska man annars göra om dagarna? Jag behöver inte betygen men man kan ju inte bara sitta hemma och ruttna och inte göra nånting. Därför går jag dit fortfarande.

Men det är skönt att det bara drygt två veckor kvar i skolan! Helt sjukt hur snabbt tiden går.
Måste hitta nån klänning till skolavslutningen och Sannas student också. Pronto!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, både mamma och mormor är lite tjuriga över att vi aldrig använder klänningarna från din mammas bröllop. Sååååå ett tips är att inte nämna att du ska ha ny klänning till de två tillfällena, för då får du fan alla kärringarna mot dig :D

2010-05-20 @ 13:32:23
Postat av: Bella

Haha det vill man verkligen inte! Men min klänning är liiite för lång. Tycker inte den ser så fin ut på mig haha. Men jag skulle kunna använda min balklänning ;)

2010-05-20 @ 18:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0