Vaken med tuppen

God morgon!
Är på jätte bra humör och vill bara dansa, vet inte vad som har flugit i mig. Gick upp 09:20 lixom, tidigt för min del.

Men jag är vaken med tuppen ändå. Hoppas det håller hela dagen!
Igår började jag damma av på dom flesta ställena, men när jag städade hittade jag en cd skiva som jag fått av min idrottslärare från nian. Så jag kollade på den som var 45 minuter lång.

Fy fan vad pinsamt det var att kolla på dansen som jag, Sarah, Natta och Becca dansade till. Den sämsta dansen ever lixom, haha!

Men jag har 9 av 18 hyller kvar att damma så det tar inte så lång tid. Sen ska jag dammsuga och byta lakan och vädra rummet.

Så det blir det jag ska göra idag, + lite so plugg som jag inte gjorde igår.


PIIINSAMT!


Kommentarer
Postat av: Sarah

fan fy så nördig ja ser ut!!! ;D

2010-03-14 @ 12:00:27
URL: http://sarahsjostroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0