Sorry

Sorry för den dåliga uppdateringen.
Men nu är det lov iallafall, så skönt!

Idag har jag varit hemma och kollat på "The ugly truth" sedan kom syrran hem och då somnade vi till "The lake house".
Sen har jag kollat på "Desperate housewives" och den nya sjukt braiga serien "Cougar town". Älskar Courtneys son, vad han nu heter. Jätte rolig skådespelare.

Och imorgon börjar "True blood" åååhh CAN'T WAIT!
Efter alla inlägg som jag kommer skriva nu ska jag fixa i ordning min säng, eftersom en viss hund eller katt, vet inte vilket dumma äckliga djur, har kissat i min säng! Så mitt täcke, kuddar och madrass tvättas just nu. Så jag får sno saker från Madelens rum så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0