Träna

Åh vad arg jag blir, jag som gått och längtat efter "Desperate houswives" hela dagen, så vistas det bara på kanal 5 play som inte funkar för tillfället, antar att det är mycket trafik just nu. Jaha, så nu visar kanal 5 "CSI" istället för "Desperate houswives". Bajs på dom!

Så jag lyssnar just nu på Justin Bieber och väntar på att "Cougar town" ska börja sen istället.

Idag har det varit en seg dag, har varit lite hängig hela dagen. Men på foto fick vi äntligen kopiera färg bilder, det var inte så svårt som jag trodde, dock var det bläck svart till skillnad mot när man kopierar svart vit, då finns det åtminstone rött ljus, men idag fick vi öva på att arbeta i ett bläck svart rum då.

Stannade kvar i skolan till strax efter 17.00, sen gick jag till Torvalla där mamma gymmade, kollade på lite när mamma var duktig och gymmade, sen kom det fram en kille och började prata med mig och frågade om jag ville börja, såklart jag vill det (dah!) haha, ne men vi stod och pratade lite och han tyckte jag skulle prova deras gym och gå och gymma gratis en gång med en special tränare och prata om vilka maskiner som passar en osv.
Jag har velat börja på Torvallas gym ett bra tag! Simningen ingår ju så då ingår ju bastun, härligt. Jag vill verkligen börja träna inför beach 2010, jag kan säga såhär: Jag har inte tränat sen sexan! Det är sjukt länge, det var mitt största misstag att sluta simma för jag har verkligen gått upp så mycket i vikt.

Jag slutade simma för jag gick igenom en svår period då, mer säger jag inte. Men jag vill verkligen börja träna igen asså.

Haha kommer ihåg en dag då jag var med Sarah då hon sa "Jag får ångest, jag har inte tränat på två veckor" och jag sa "Men jag har inte tränat på två år!". Och så började vi asgarva åt det.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Justin Bieber. Hörs!


Jag i sexan. Ush på dom fula onoppade ögonbrynen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0