Ny vecka, ny månad, när kommer en ny årstid?!

Ja, det är en ny vecka, ny månad, när kommer en ny årstid egentligen?
Det ligger fortfarande jätte mycket snö ute och jag vill inte ha vinter längre.
Jag vill ha vår! Jag fyller år om 16 dagar och jag vill ha vår på min födelsedag!

Det är en väldans jobbig tid vi lever i just nu, det är snökaos, översvämningar, tsunamin och jordbävningar runt om i världen, hus rasar och folk dör.

Önskar att det var varmt och att världen mår bra!

Iallafall, igår (måndag) blev det en ny månad. Skönt! Det är inte lång tid kvar tills jag fyller år, längtar! Vill ha pengar, haha.

Till ämnet nu. Igår kom Henning hit och vi kollade på film, OS och åt lunch tillsammans.

Gjorde inte så mycket mer. På kvällen kollade jag och syrran på "Prinsessan och grodan", den var jätte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0