Jävla förkylning

Jävla förkylning asså, kliar mig i ögonen nu också. Det är inte kul att vara sjuk!
Jag kan iallafall andas bättre nu, näsan är det inte så mycket problem med längre, nu är det halsen och ögonen istället. Åååhh, vill inte vara sjuk längre!

Ja, eftersom jag är sjuk så har jag bara varit hemma idag och försökt blivit frisk, men det går inte särskillt bra för mig. Har kollat på TV hela dagen och städat och tagit en låång varm dusch.

Efter en god middag gjorde syrran en irish coffe till henne och mig, men jag drack bara en tredjedel, men det sägs vara att sprit är bra botningsmedel om man är sjuk, det jag har hört iallafall.

Snart börjar "Let's dance" så då ska jag och Cia ligga i min säng med en påse chips och kolla. Claudia är min favorit! Men vem åker hem ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0