Hade en sjukt bra födelsedag!

Nu är jag 17 bast. 364 dagar kvar tills jag får gå ut på krogen då, längtar!

Jag hade en sjukt bra födelsedag igår.
Kan väl ta hela dagen rakt av då.

Skolan började 09:45 med samhälle och därefter följde engelska och svenska med på schemat. Sen slutade jag vid 13:30, så det var bara att åka raka vägen hem och börja städa huset. Hade dock väldigt kul när jag städade för jag hade på bra hög musik i högtalarna så jag dansade runt hela kåken och hade kul för mig själv med städningen. Tror det är första gången jag uppskattar att städa huset haha.

Vid 18:30 blev det middag och present öppning med familjen och strax därefter rullade folket på redan, jag var inte ens färdigfixad så jag slängde bara på mig något. Farmor och farfar kom förbi en snabbis och lämnade min och Cias och Eriks (!?) presenter.

Först blev det lite mingel sen blev det fika med tårta och kakor. Det togs en massa bilder och filmer under kvällen och jag hade inte tråkigt en enda sekund. Det var den bästa kvällen på sjukt länge! Denna års födelsedagsfest toppar verkligen förra året, har lärt mig en läxa! Förra året bjöd jag in EN kille men han tog med sig flera och det slutade med att sprit, telefoner, filmer och mina kondomer blev snodda.

Ne så jag hade sjukt roligt igår.


Sandra, Camilla, Bibbi, Moa, Marie och William.


Sandra, Camilla, Bibbi, Moa, Marie och William. (Haha vad gör Moa och Marie för ngt?)


Underbara människor.


Ser roligt ut!


Muppiga jag och Tiffany.


Diggar bilden.


Tiffany, Natta, Stephanie, Sandra, Camilla, Bibbi, Li, Moa, Marie och William.


Haha söta!


Alla vi.


Alla vi igen.


Peace.


"Yo". Haha!


Alla vi tjejer.


Fick en jättefin nitväska av Tiffany och pengar av klasskompisarna.


William och Camilla.


Camilla snygging.


Sandra, William och Li.


Sandra, Tiffany, William och Li.


Hetingen Li.


Här äts det. Bibbi och Natta.


Li är sitt vanliga jag.


Haha jag och Sandra. Skit snygga ju!


Skit fina Stephanie.


Ja visst blev man snygg, det gäller att bjuda på sig själv.


Tiffany och jag, ja som jag sa.


Det dansades en massa, det kan jag lugnt säga.


Moa och Li dansar.


William stor trivs.


Dans.


Kommentarer
Postat av: Tiffy yeah! ;)

Naawsie söt du e!! =D jaa jag kunde verkligen inte haft en grymmare fredag, så man tackar darling! ;D hade superduper sweet'vi hörs! :D pusselipuss'<33

2010-03-21 @ 12:11:09
Postat av: Bella

Aw varsegod sweet heart! Jag hade det så himla kul! :) Pussar & kramar :) <333

2010-03-21 @ 17:20:35
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0