Grekland

Kollar just nu faktist flygresor till Thessaloniki, Grekland. Vill så gärna dit i sommar asså! En gammal bästis bor där och vi vill träffas i sommar och jag vill åka utomlands, så varför inte slå två flugor i en smäll? Isåfall får jag bara betala flygresan dit och hem och det ligger på från 3000 och uppåt för både dit och hem resan så det är ju inte så jätte dyrt + jag får isåfall gratis boende också. Gäller att ha pengarna också, så jag får hoppas på att jag får sommar jobb snart.

Åh, jag saknar ihjäl mig efter henne. Har inte träffat henne sen jag bodde i villan sist och det var för sex eller sju år sedan. Och jag vill åka till Grekland och hitta en Stavros snygging! ;) Hahaha!


Stratia i tvåan. Så jävla söt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0