Grattis syrran!

Jaha, då får man använda syrrans bärbara dator då för min dator är påväg till andra sidan. Asså den stängs ju fan av så fort man loggar in, jag vill kunna bränna alla bilder, filmer och musik jag har på min dator så vi kan slänga den förbannade datorn. Cia använder ju inte sin bärbara så ofta ändå, jag är nog liite mer beroende än henne haha.

Efter skolan gick jag till centrum, själv *snyft*. Jag hittade inte det jag letade efter, eller jag hittade men inte så snygga, så jag köpte lite spontant en navelpiercing till Cia, men såklart så har hon inte haft piercing i på ett år, jaha där rök den då. Men då så frågade jag morsan lite på skoj sådär "Får jag pierca naveln istället?" svaret: "Ja, men du får betala det själv".

Well, I have to think about it. Jag är inte så mycket för navelpiercingar, men om jag vill pierca mig så skulle det vara tungan, men det får vänta några år haha.

Eftersom syrran fyller år idag så åkte jag och familjen till restaurangen Koh Phangan, ett thailändskt jätte mysigt ställe. Det var verkligen jättefint där, kändes som man satt i djungeln, haha inte precis då, men det kändes som att man var utomlands, och dom hade fiskar i golvet. Hur coolt som helst. Toaletten gillade jag också, det var jätte fint där inne, det var därför jag satt där lite längre än vad jag behövde ;)

Jag åt en jättegod strimlad biff med sallad och ris, Koh Phangan är väldigt känd för sina heta rätter så det bränns i halsen, jag tror jag tog en little hot och det var lagom starkt. Till efterrätt blev det en god banana split som jag inte ätit på sjukt länge.

Just nu rullar "Svenska hollywood fruar" på min TV som syrran kollade på, hon verkar ha gått, men orkar inte gå fyra steg till TVn och stänga av, haha.

Men det blev en lyckad dag, en bra start på veckan.


Bilder från Koh Phangan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0