Firanade idag igen

Får sitta vid Eriks dator för min är ju helt CP och hakar upp sig hela tiden, alltid något fel på min dator och har alltid varit sen jag fick den. Vill ha en ny, men det kostar ju en massa pengar och för dom pengarna ska jag förmodligen resa med i sommar så.

Igår hade jag det jätte trevligt med släkten, fick pengar, presentkort i Haninge centrum och en jätte snygg plånbok med nitar på som passar perfekt till min nit väska jag fick av Tiffany men tyvärr så var väskan för liten för att plånboken skulle passa dock.
Ska ändå köpa en väska snart, men först måste jag hitta en.

Idag ska jag, Cia, Erik och Tellus åka hem till pappa och fira oss där med pappsen och Carina. Det blir bara fika. Jag har ju redan fått min present av pappa, det var ju iPoden och jag är jätte glad att jag fick den för när jag skulle lägga över musik på min gamla som mamma skulle få så var jag tvungen att ha en skiva eller nåt, ja det funkar inte att överföra låtar till den så det var ju tur att jag fick en ny då. Bellvis kan ju inte leva utan musik!


Detta fick jag av släkten då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0