Bra dag & hemsk

Är nyduschad och redo för att sova, men först ska jag fixa med låtar till min nya iPod som jag fick av min älskade pappa idag! Den är jätte snygg + den har en videokamera. Jätte kul! Den har stegräknare också haha.

Efter skolan idag gick jag, Moa, Li och Marie till centrum. Jag köpte äntligen vita låga converse som jag velat ha jätte länge nu. Det var på tiden för mina dojor läcker in och är dyngsur när jag ska ta av mig skorna. Skulle köpa ett par jeans också men det pallade inte jag med efter allt sökandes efter bra converse. Såg världens gulligaste skor också. Se bilden under!

Har varit en jätte bra dag idag.
Tömde plånboken och köpte nya skor, fick en ny jättefin iPod och en hund blir jätte glad när man kommer hem och pussar på en jätte länge. Det är så roligt!

Men rädd har man blivit ikväll också.
När jag kliver ut ur duschen så har jag fått ett sms från Sandra Brissman "Va är det för bild på dig som blivit taggad på facebook? Du är ju nästan naken!?" Så jag loggar in på facebook och det står 16 nya händelser, såklart jag blir rädd! Men såklart hade jag inte läst hela smset "En smart person läser hela smset. ;) Sänd detta vidare till alla i din telefonlista å se alla roliga reaktioner. ;)" Haha, jag är nog inte så smart.

Men nu ska jag överföra låtar till min fina iPod så jag har bra musik i öronen inatt. God natt!


Mina nya converse.


Min nya iPod.


Världens sötaste skor! Mina barn ska ha sånna när dom är små.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0