Back in school

Nagellacket som jag skrev om igår suger!
Imorse när jag tvättade ansiktet och sen torkade händerna så hade allt nagellack åkt av, dålig kvalle.
Men nu har jag målat om naglarna i chockrosa färg istället. Mycket fräschare, önskar jag var mycket brunare bara.

Jaha, skola idag igen då. Suck.
Ne men det var kul att träffa människorna igen. Efter skolan gick jag, Moa, Malin och Li till centrum och bara gick runt lite. Sen mötte jag på syrran så jag åkte hem med henne.

Har än så länge stängt av värmen i mitt rum för det var 27° varmt, ätit mellanmål, kollat på "Sonny with a chance", lyssnat på bra musik och målat naglarna.



Mina naglar nu.


Dagens frukost och mellis. Så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0