Nästan ensam hemma hos pojkvännen

God morgon dag!
Är ensam hemma med pojkvännens lillebror, men vi är lika osociala ändå.
Han sitter i vardagsrummet med sin gorby och jag sitter vid datorn och tänkte blogga lite (mycket) om dessa underbara, men sjuka dagar och samtidigt smsar med älsklingen.

Imorse ringde hans jädra väckarklocka ca 05:20 och det låter som fan!
Så just nu är han på jobbet och jag här hemma och väntar på att han ska sluta.

Än så länge har jag packat min väska, hostat upp en massa äckel från halsen,
är fortfarande sjuk :( Och plockat fästingar på deras katt, plockade tre stycken men han har säkert trippelt så mycket kvar.

Jag längtar hem! Men vill ändå inte åka härifrån, vill vara med Dennis hela tiden, det är så kul att vara med honom. Vi är så lika i personligheten och töntiga :p Har inte tråkigt en sekund med honom!

Planer för dagen då, jo det är väl bara att vänta på älsklingen tills han kommer hem och vara med honom och sen åker jag hem till mitt ikväll, saknar min mamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0