Hanging with my ♥

Äntligen är jag tillbaka! Saknat mig? Såklart ;)
Älsklingen åkte hem för typ 1 ½ timme sedan :( Det är så tomt utan honom!

Har iallafall haft det tre super härliga dagar tillsammans med honom. Vi har mest kollat på ett gäng olika filmer, idag kollade vi t.ex på Lejonkungen, våran favorit Disney film.
Idag var inte mamma och Anders hemma så det blev "par middag" med syrran och Erik, kanske inte men det kändes som det :p

Just nu sitter jag med världens mensvärk och lyssnar på dålig musik, orkar inte byta.. :O

Funtar på att sova, men tråkigt att sova ensam. Vill ligga i älsklingens famn!!


Kommentarer
Postat av: Tiffany =)

är det nu man ska säga.."aaw"! hihi ;D ..ni ser jätte söta ut tsm! :D hoppas du mår bäst, jag saknar dig ngt enormt bryden! ='( pusss<3<3<333

2010-06-17 @ 21:30:38
Postat av: Bella

Ja precis! ;) Åh tack gumman. Jag mår bra på alla sätt och vis :D Saknar dig enormt mycket också gumman! :( Pussar och kramar :love:

2010-06-17 @ 23:15:55
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0