Tisdag

Har tyvärr inte blivit så mycket bloggande idag tyvärr.

Gick till skolan vid 10:00, lämnade tillbaka böcker och nyckeln till skolan och sa hejdå till min roligaste & skönaste mentor. Kommer faktist sakna klassen, fast inga typ pratar med varandra fortfarande.. eller nu har vi blivit bättre. Men det är fortfarande en massa grupperingar, belli don't likei.

Gick ju till centrum också och fixade naglarna, vanlig manikyr. Trodde man fick lösnaglar, men icke. Vilken tur att jag hade långa då! Men lyckan räckte inte så länge till, för när jag städade toaletten idag så hade vita randen gott bort lite. Snacka om piss kvalité!

Har också gjort en video till Tiffany. Kommer ni ihåg när hon gjorde en till mig?
Jag var bara tvungen att göra en till henne :) <3

Iallafall, orkar inte gå tillbaka dit imorgon så jag får måla dit lite vitt bara.

Meine padre kom hit med min dator så nu funkar den igen! Undra hur länge till.. haha nej. Jag fattar bara inte hur jag lyckas :O

Det blev lite fika och presentöppning för meine mutter. Hon fyller år imorgon, men min kusin tar ju studenten då så vi kan ju inte fira mamma samtidigt så vi tjuvstartade ;)

Det enda som saknas just nu är ny musik på datorn och lägga in bilder så den får liv i sig igen, och min pojkvän!
Det visste ni inte va ;) Nej I'll spell the beens right now. Haha nej inte allt, bara att jag har en pojkvän. Där ser ni! I've found one :love:





Min video till Tiffany! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0