Midsommarafton

Fredag 25/6

Då kom Dennis farmor, farfar och farbror på midsommar lunch. Det var verkligen jätte gott! Det var lixom inte bara sill och sånt :p Men man blev mätt fort!

Vi snackade en massa och så, nu har jag träffat hela hans släkt :) Antar att mina mostrar läser detta, ja ni ska få träffa han snart! Nästa släkt träff.

Tillbaka till midsommaren.
När hans farmor, farfar och fabror hade åkt så åkte vi och badade.
Jag som tjatade på Dennis att vi skulle bada, och han lovade att doppa sig först av alla.
Jag hann inte ta av mig handduken innan han tog tag i mig och skulle slänga i mig i vattnet. Jag försökte verkligen lirka ur mig men det gick inte, till slut fick jag loss handduken och han släpade ut mig på bryggan och puttade i mig i vattnet. Kallt var det, men vem var i längst? Lilla jag. Men det var inte fräscht vatten, eller det såg inte fräscht ut iallafall.

Men jag fick Dennis att stanna kvar ;) Sen var det roliga över och vi bytte om,
vi gick in i herrarnas och bytte om.
När vi kom tillbaka gick jag, Dennis, Jocke och Jennie på promenad och skulle plocka sju blommor att lägga under kudden, men jag drömde inte om någon alls!


Älskling och den söta lille kissen :)


Haha klockrent, en fluga flög förbi hans näsa precis när jag tog kort :D




Städar undan, vilken chock! ;)


Jennie tar hand om sin stora blåsa på foten. Aj!


Cool älsklingen är då.


På promenad och ska plocka blommor.




Jag och älskling.


Mina sju blommor.


Puss puss.




Lillebror Niklas, pappa Peter, storebror Joakim och flickvännen Jennie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0