Måndag

Sitter just nu i rummet med Tellus i mitt knä :rolleyes:

Hade tänkt gå till skolan vid 10:00 imorse, men vaknade typ tjugo över så jag slängde på mig kläder och var där vid 11:00. Men det hände ingenting, det var ingen från min klass där, så jag gick hem. Skulle lämna tillbaka två böcker men jag glömde nycklarna hemma så jag får åka dit imorgon istället.
Ska ändå gå och fixa naglarna imorgon så jag kan gör det efter skolan.

Så idag har jag varit på en långpromenad med Cia och Tellus i en timme, sorterat tvätt som tvättas just nu och kollat på Beverly Hills 90210, en av favoriterna.

Sandra BL och jag pratade om att vi skulle paddla kanot idag, men det är inge vidare bra väder för det. Fick byta om från shorts till mjukis brallor när jag kom hem.

Vi får se vad som händer idag, kanske ska läsa lite True blood.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0