Kropps smycken

Förut var det populärt med piercing i naveln och tungan, nu är det populärt med kropps smycken. Yeah you heard me! Och jag skojar inte, det är bannemej det ballaste jag nånsin sett på en människa, ja som man kan ta bort och inte få något ärr av.

När jag såg att Paow hade det så googlade jag lite på det. Jag föll pladask för det, och jag skulle lätt gå klädd i sånt om jag hade kroppen, dock behövs den trimmas haha :D

Det är också inne med magtröjor igen, fast jag tycker det inte är så jätte snyggt, kan vara snyggt om man bär det bra. Kanske ett kropps smycke på det? Nja kan nog bli lite för mycket, eller kanske inte. Prova!



Ashley Tisdale i ett skit snyggt "huvud smycke". Diggar det till 100%


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0