Kronprinsessans dröm bröllop

Kollade ni på kronprinsessan Victorias och den nyblivne prins Daniels bröllop?
Det gjorde jag!
Det var verkligen ett dröm bröllop och dom var så fina. Men den finaste klänningen var lätt Madelienes. En underbar blå färg.

Men vems blogg jag än går in på så hör man bara klagomål om bröllopet och monarkin och allt. Men kan inte svenska folket bara hålla käften för en dag? Hon är kronprinsessan och hon borde faktist få ha en sådan dag och ingen ska klaga.

Nu ska jag inte bli ännu mer förbannad än jag redan är.
Såg ni när Darin sjöng sin nya låt han skrivit till Victoria och Daniel?
Jag fastnade för den direkt och nu kan jag inte sluta lyssna på den :)




Så himla fin klänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0