Hejhej sjukling

Ush vilken dag jag haft! Vaknade runt 06:00/06:30 imorse och kunde inte andas. Näsan var helt igen täppt så jag låg och smsade med älsklingen en stund, sen lyckades jag somna om till 12:30.

Hade jätte ont i huvet, magen och halsen och kunde inte andas ordentligt med näsan. Skulle göra fruksot men jag lyckades bränna fyra mackor i brödrosten.
Jag tog en tugga och det kändes som att jag skulle spy :O Så jag lyckades bara få i mig lite te. Till lunch värmde jag en pan pizza, tog ca tre tuggor sen orkade jag inte mer och det kändes som att jag skulle spy..

Men middagen kunde jag äta!
Fick släpa ut mig själv för att gå en promenix med Tellus och så har man fått rensat tomten på en fågel och en råtta som katterna släpat hem med.

Har tagit hand om tvätten också och städar mitt rum, tar en paus :p
Jag får inte vara sjuk imorgon! För imorgon ska jag följa med älsklingen till hans landställe så då måste jag vara frisk som en ärta!


Ser inte så sjuk ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0