Gårdagen

Måndag 28/6

Vaknade 05:20 av att Dennis jädrans väckarklocka ringde hur högt som helst.
Då skulle han upp och iväg till jobbet och jag låg kvar där, ensam.

Älsklingen ringde och väckte mig så jag gick upp strax därefter, det gjorde en annan Niklas också. Gjorde i ordning frukost och snöt mig en massa.
Packade väskan och det låg kläder och skit överallt i rummet, känns som att jag bor där :p Sen satt jag vid datarn och surfade lite.

Efter ett tag la jag mig i sängen och vilade, men jag somnade tills älsklingen kom hem istället. Mådde verkligen skit den dagen, hostade som fan.
Hoppas inte älsklingen blir sjuk nu!

Vid 18:30 åkte jag och min bag hemåt. Lite jobbigt att släpa på en stor bag i en timme, men det var bara två byten och inte tre i vanliga fall, skönt med direkt buss!

Skönt det var att komma hem och pussa på mina älsklings djur.
Katterna är ju alltid lika glada, not!
Fick träffa min mor för första gången på nästan en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0