Fyra anledningar varför jag är så glad!

Ciao! Är på jätte bra humör just nu. Första anledning får ni inte veta, thihi, den andra är att jag träffat mormors nya hund Hanna idag som är jätte söt, den tredje är att jag tagit årets första dopp idag! Det var inte så jätte kallt, det var snarare jätte skönt! Det tog ett tag för Madeklen att doppa sig och Tellus har också badat idag. Gick ner med han i vattnet och han var så ful när han gick upp och bara stirrade på mig.
Lång nos och jättesmal, haha han såg inte snygg ut iallafall.

Jag och Madelene simmade ut och låtsades som att vi behövde hjälp och Tellus pep och pep och kutade runt hela stället, för några sekunder varken såg vi eller hörde honom så vi ropade och ropade men sen kom han tillbaka och vi simmade till honom och tog ner han i vattnet och sen gick vi upp igen. Det var lite svårt att torka honom för han bara sprang och sprang och skulle i vattnet igen och igen.

Men fan vad skönt det var att bada!
Vad har jag gjort mer idag? Gick upp runt 12:30 och åt lunch och sen la jag mig ute i solen och solade, sen så har jag varit på en promenix med Tellus.
Har också plockat nya blommor till mitt rum och fyllt med vatten, duktig jag är som tar hand om mina blommor för en gångs skull.

Och den fjärde anledningen till att jag är så glad är att jag fått hem mina True blood böcker! Ska börja läsa på dom redan ikväll. Åh så spännande, tack meine belibte mutter! ♥

Planer för kvällen då. Ingen aning!
Prata med Mr Hemlig och typ kolla på film kanske. Vi får se! Mormor och styvfarmor är här så jag ska väl göra dom sällskap också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0