Fredagsmys med älsklingen

Sitter och väntar på att naglarna ska torka så jag kan fixa håret lite, åtminstone kamma det, och väntar på att meine bebbo ska komma :)

Orkar inte fixa mig idag, det som tog tid dock var att gå upp imorse och städa undan lite på rummet fast det har jag inte lyckats med så mycket, och bytit lakan. Orkar inte bry mig, han har inte världens städaste rum heller :p

Magen är mycket bättre idag, mår jätte bra :D Peppar till låten California gurls med Katy Perry just nu.

Ikväll blir det fredags mys, det blir tacos till middag och vi blir åtta pers till middan :O Egentligen skulle jag ha åkt till honom idag men när mamma sa igår att vi skulle äta tacos till middag så fick jag han att komma hit istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0