Dennis tha gästbloggare ;)

Nu sitter jag här och skriver... och jag heter Dennis och är Isabellas otroligt snygga pojkvän.
Idag har vi badat och solat, åh juste! vi åt as dyra mackor fast goda som fan var dom iaf. Just nu väntar vi på att min mamma ska komma hem med pizza till oss.

Jag har också haft en helt underbar midsommar med Isabella, vi har ju varit på mitt landställe med hela familjen och vi har i stort sett inte gjort nånting förutom helt underbara och sköna promenader, sen har jag också puttat i Bella i vattnet... är stolt och glad som bara den!

Älskar Dig Isabella! <3
(Nu ska jag ge henne en fet puss!)

Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

aaw :D bra att du tar hand om sötaste Bella! ;)<3

2010-06-27 @ 18:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0