Bra start på sommarlovet

Vilken bra start på sommarlovet!
Gick upp strax efter 11:00 imorse. Sen vid 14:00 kom Sandra BR och vi pratade om lördagen då vi hade tänkt ha en kväll tillsammans med tjejorna.

Gick ut på en promenad med Tellus och gick konstiga småvägar i skogen, men hem kom vi iallafall.
Gjorde hamburgare och bröd till lunch, fixade disken och snabba puckar till bussen för hemåt för Sandra och centrum för att möta mamma för mig.

Vi köpte nya strumpbyxor till mig och Cia och nya riktiga skor till mig som jag kan använda när jag går ut och går eller springer (som om jag skulle göra det :O Nej, men jogga iallafall).

Köpte också lite glass, årets första mjukglass för mamma och årets första kulglass för mig. Kollade efter nya kilklackar till mig men hittade inga fina.
Stötte även på gamla klasskamrater också.

Sen tog vi bussen hemåt.
Nu har mamma gjort varma mackor så jag får väl gå ner och äta lite middag nu 20:30. Höhö ;)


Skit sköna och snygga! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0