27/6

Söndag 27/6

Började morgonen med att kolla på barn program på TVn, sen fick vi nog.
Jocke ringde och frågade om vi ville fälja med och bada så jag, Dennis, Niklas, Joke och Jennie åkte till Lida.

Vi tre hade inte ätit frukost så vi åt där borta.
Även fast jag var lite sjuk så badade jag ändå, hade bestämt att jag inte skulle bada och fokusera på brännan och bli friskare men jag kunde inte motstå det sköna svalkande vattnet.
Lite nojig är man när man ska i, hatar när folk stirrar på ens kropp när den är hur fet som helst. Jag svär jag har gått upp 10kg sen jag slutade simma, det är äckligt och sjukt. Nej nu ska jag inte klaga över mitt största misstag ever!

Hur som haver var det jätte skönt på stranden. Snälla Jennie köpte glass till oss alla, gud vad gott det var med daim glass, har inte ätit den på sjukt länge, minns inte när jag åt den sist.

När klockan närmade sig 15:00 åkte vi därifrån.
Till middag blev det pizza, mumsigt värre. Men det var äckliga champinjoner på, ush.

Senare gick jag och Dennis ut med hunden Fredde på promenad, och så visade han mig runt lite. Vi kom till en fin liten strand där Fredde fick bada. När vi skulle gå sa Dennis "Det här fästings halsbandet är skit bra" Jag - "Vilket halsband?". Då hade han såklart tappat det i vattnet :p

Vad gjorde vi mer denna söndag? Gick väl och la oss när vi kom tillbaka.


Fint!


Fredde badar.






Påväg hem.


Fredde badar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0