Städ söndag

Det var lite strul med blogg.se igår. Det gick inte att logga in så det blev inte så mycket bloggande igår tyvärr. Dom har ju ändrat lite också har man märkt. Men nu tycks det funka som vanligt iallafall.

Igår så blev jag ju hemma ensam, lite tråkigt sådär. Men jag poppade iallafall popcorn och gjorde en egen läsk så det var väl rätt så skönt också att vara helt ensam. Gick ut med Tellus kl 00:00 på en sista promenad. Svinkallt men det var skönt att lägga sig i sängen sen kl 01:00.

Mamma och Anders kom hem i den vevan också. Då frågade Anders om jag ville åka skidor idag i Flottsbro. Men jag vill inte åka själv med ett par gamla gubbar haha! Jag ska ju ändå åka skidor på onsdag i Kungsberget så det ska bli mycket roligare med kompisarna!

Idag var frukosten serverad kl 10:00 så då gick jag upp och alla åt toast förutom mor min. Efter frukosten åkte vi till djuraffären och kollade på jacka till Tellus. Han kissade där inne ca tre gånger och gnällde när han såg kaninerna. Åh jag vill verkligen ha en kanin! Hade två en gång i tiden och det var det bästa ever. Saknar dom jätte mycket för dom var ju mina första husdjur också. Idag har vi rena djungeln hemma, två katter, en hund, en hamster och en massa blommor. Det var ju mer förut dock.

Vi gick också in på Ö&B då jag raffade åt mig dag och natt kräm, rengörings kräm, en bok och en påse chips. Så nu ska jag inte behöva vara snustorr resten av vintern. Min hy känns som rena sandpapper i ansiktet, inte bra!

Nu babblar jag på rätt mycket. Ska städa huset nu och sen får vi se vad som händer. Ha det så jätte bra! P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0