Slappa fredagar hädan efter!

Tjenare bloggen!
Här sitter jag och lyssnar på Miley Cyrus på hög volym. Har fastnat för hennes senaste album, mer rockigare, Belli likei!

Dagen började med bild i 2 ½ timme typ. Gjorde klart mitt mönster, skannade in den i datorn och försökte jobba med den i photoshop. Men de blev inte så mycket gjort där inne. Tro det eller ej har jag jobbat och slipat på den nu ikväll. Hade lust att leka lite i photoshop så varför inte göra klart sina skolprojekt, skit bra kombination ju.

Efter bilden hade vi engelska då vi bara kollade på en film om det engelska språket, lite långtråkigt.
Efter lunchen satt vi och väntade på att datakunskapen skulle börja kl 13:00 men då har kursen slutat. Så vi har inte datakunskap längre. Men jag måste göra klart 2/3 prov som jag missat. Ska göra dom nästa vecka.

Bild kursen slutar nästa vecka, alltså sista bild lektionen. Gissa om jag är superglad! Men har ju uppgifter kvar att göra där så måste gå extra dock. Men fan vad skönt. Hädan efter kommer vi gå från 11:00 - 12:00 på fredagar. Fan vad skönt!

Efter skolan gick jag, Moa, Marie, Malin och William till centrum och chillade lite på donken, snälla Moa bjöd mig på en kaffe cool. Jätte gott!

Har ni kollat på "Let's dance" ikväll? Det har jag. Min favorit är iallafall Claudia. Tycker hon dansar bäst av alla (hittills).

Men måste faktist gå och lägga mig snart. Imorgon ska hela tjocka släkten fira min mormors 80 års dag. Så jag måste vara klar senast 14:00. Och jag vet inte vad jag ska ha på mig!


Modehus.nu har skit snygga kläder. Kolla in denna läckra!
Vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0