Slapp söndag

Cha cha bloggen!
Som vanligt lyssnar jag på musik och googlar runt. Fyller år om två månader, det är väl lika bra att vara tidig ute och skriva lite på sin önskelista, dah!

Idag har det inte hänt ett piss. Eller, min syrra åkte iväg till Eskilstuna och kommer inte hem förrän om två veckor. Hon kom som första reserv på den kursen/linjen hon vill gå, och imorgon är det upprop så det är bäst för henne att hon är där ifall någon annan hoppar av/inte är där. Hoppas verkligen hon kommer in!

Så jag har varit hemma och varit hundvakt för Tellus. Vi åt toast och kollade på "Lejonkungen", gråter alltid till den! Älskar disney ♥ Det gjorde Tellus också för han morrade när hyenorna lät som hundar haha!

Idag kom mormor hit också. Hon ska vara hundvakt imorgon medans vi andra går i skolan och jobbar.

Igår skrev jag aldrig ett inlägg, vi firade min mormors 80 års dag så jag hann inte. Men jag bloggar om det så snart som möjligt när bilderna är klara. Antagligen imorgon.

Avlsutar nog här. Ska strax gå och duscha och natta kudde. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0