Skola och centrum

Funderar på om jag ska kolla på "American pie: The wedding" ikväll kl 21:00 på sexan... kanske om jag orkar.
Just nu lyssnar jag på lite musik och läser lite bloggar.

Efter skolan gick jag, Moa, Marie och Li till centrum och åt på donken och chillade inne på H&M. Jag provade en mössa och den ska jag köpa när jag får pengar på söndag. Fast nästan alla pengar går åt till att betala tillbaka till några som jag lånat av, så vi får se om jag har pengar över efteråt då.

Ja juste, precis när vi kom ut från skolan gissa vad jag gjorde då. Jag halkade och ramlade framåt så min frusna hand fick lite snö till sällskap. Det var nästan värre än halkningen! Det är för fan svin kallt ute.
På tal om snö, imorse när jag skulle gå hemifrån så var det ca EN HALV METER snö och det var inte plogat. Bara en pytteliten gång på ca 30 cm. Blev skit arg såklart.

Ja på graf lektionen satt jag och pratade om det och var fortfarande förbannad.. men när jag kom hem idag var det plogat och fint. Hoppas det inte snöar under natten bara. Vill ha sommar nu!

Shit vad klockan går snabbt idag, kl var ju alldeles nyss fem och snart är den halv nio. Kvällarna går för snabbt nu för tiden! Men det är bra då kommer sommaren snabbare haha.

På tal om sommaren så är jag helt in love with jumpsuits! Det är ett måste till sommaren. Har hittat några jätte söta, kolla själva.


Några jag vill ha. Cute or what!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0