Rubrik

God kväll.
Smsar runt just nu till en massa människor, men vissa är sega!

Idag gick jag upp 11:40 och åt toast till brunch och kollade på "Sonny with a chance" till klockan 15:00. Sen tvingade mamma mig städa rummet.
Har provat bad dräkt också som jag måste ha tills på måndag då skolan börjar och vi ska simma, yey! Kul att simma, men inte med klassen. Och bikini tänker jag INTE ha!

Dagens höjdpunkt var tacosen till middag som var SKIT GOTT, som alltid. Sen så kollade jag, Cia, Erik och Jessica på "Allt för min syster/My sister's keeper".

Ska snart göra mig i ordning för sängen. Ska åka till Farsta imorgon och lämna tillbaka en klänning som jag köpte. God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0