Kom tillbaka!

Jag kan inte sluta lyssna på "Bad boys" med Alexandra Burke, den är så jävla bra. Jag känner igen mig jätte mycket i den, det är väl så med låtar. Dom man gillar mest påminner en om en själv i texten, det gör denna in i minsta detalj, lyssna själva.

Jag var för trött för att stanna kvar på öppet hus i skolan idag, somnade typ på soffan när jag kom hem lixom. My problem är att jag är för pigg på kvällarna I think.

Min dator har börjat cpa sig igen. Samma problem kommer och går som den vill, fattar inte vad den vill mig. När jag väl ska göra nånting så cpar den sig. Hate this. Jag önskar mig verkligen en mac dator för dom är den bästa datorn som finns i världen. Men det är inte stor chans att jag får det när jag fyller år, jag får fortsätta drömma. En mac kostar ju flera hundra tusen lappar lixom.

Har kollat på "Glee" och "Made in Sweden" ikväll också. "Glee" är en jävla bra serie asså. Men jag längtar verkligen till "True blood" vistas igen på TV.



Vill se "True blood" hela tiden. Saknar det!!!


Alexandra Burke - Bad boys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0