J*vla bitch

Har precis gjort klart ett kollage till syrrans kalender. Brev rätt nöjd faktist. Photoshop är jätte kul, när man väl kan det men jag kan inte mycket än om man säger så. Sandra Bl ville jag skulle ta bort en grej men det kunde jag inte fixa. Behöver en hand bok, haha!

Idag åkte jag till Farsta och skulle lämna tillbaka klänningen. Vilken bitch! Den kostade 300kr, men eftersom jag var försenad med öppet köp två dagar och även fast det inte var "bruten förpackning" och att den hade stämplats som halva priset för morgondagen (yeah right) så kostar den då 150kr. Så det enda jag fick tillbaka av bitchen var 150kr presentkort på JC endast i Farsta centrum. Jag försökte få tillbaka pengarna men det kunde jag inte. Men mamma ska ringa till dom imorgon och kräva tillbaka mina pengar, för såhär kan dom inte göra. Gissa om jag blev arg?

Sen har jag väl bara surfat runt lite på datorn och fixat Cias kollage. Ja det är det som hänt idag. Hata bitchen!


Den blev helt ok. Det står copyright för ingen ska ta den!


Kommentarer
Postat av: Li

eh, haha? du ska väl snarare vara glad för att hon är så snäll att hon ger tillbaka 150 spänn när du faktiskt var två dagar försenad med varan. inte JC's problem liksom.

2010-01-08 @ 14:22:37
Postat av: Bellvis

Men ändå, den var oanvänd och TVÅ dagar. Det är väl fan ingenting!

2010-01-08 @ 15:05:53
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: Li

jo, nånting är det. det står tydligt på kvittot och vid kassan vad det är som gäller, så du kunde lika gärna lämnat tillbaka den två dagar innan och fått hela beloppet. sedan så är det ju kanske inte just den kassörskan som bossar över hela JC's policy, så du borde inte skriva så om henne som du gör...

2010-01-09 @ 15:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0