Idrottsgalan 2010

Såg ni på idrottsgalan ikväll? Det gjorde jag!
Kom till Sarah vid 15:00 för hon sa att jag kunde komma då, när kommer hon? Vid halv fem typ :O Så jag fick kolla på TV med lillebrorsan Linus och storebrorsan Tobias.
Min moster ville jag skulle ta en bra bild på Sarah för hon känner några små tjejer som är stora fan av Sarah, det var därför jag gick dit då också för hon var finklädd och hela kitet. Hon var väldigt fin, rockig stil. Love it!

På dagens schema stod det matematik, samhällskunskap och idrott, gick bra. Fast på idrotten hade jag oturen att jag tog ett par skridskor som kändes inte alls skönt, dom var säkert tio år gamla för konturen inuti stack in och ut överallt, fy fan säger jag bara, men jag åkte iallafall.

Vi ska ha friluftsdag eller vad det nu heter i början av februari,  och då ska jag åka skidor i Kungsbergen! Ska bli skit skoj! Har bara åkt skidor en gång förut och i början gick det inte alls bra, men efter någon timme eller två så gick det kanon. Så det ska bli kul att åka skidor snart igen.

Vad har hänt mer idag? Jag stannade kvar hemma hos Sarah efter hon hade gått för Anders skulle hämta upp mig och Linus efter jobbet.
Ikväll kollade vi på idrottsgalan och Sarah vann tyvärr inte Jerringpriset, men hon kom på femte plats, det var väldigt bra ändå. Men hon vann "Årets prestation", grattis gumman!
Sen har jag inte gjort så mycket mer faktist. Ska göra min engelska läxa nu iallafall.

Ha det så gött så länge så hörs vi. P&K ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0