Graf lektion

Cha cha bloggen!
Har graf just nu och jobbar på annonser som handlar om en högmässa, cirkus och hockey final.
Glömde skriva igår som ni säkert märkt. Ja jag vet inte varför jag inte skrev nåt, glömde väl bort det antar jag.

Men igår så var det skola från 10:10 till 15:00.
Det enda roliga var när vi hade rörlig bild då vi skulle intervjua någon om kärlek. Det gick bra. Och den ena killen var ju jätte söt, asså personligeheten asså.

Sen kollade jag såklart på "Paradise hotel". Synd att Stefan åkte hem för han är ju en bra spelare. Men mina favoriter är fortfarande Jackie och Kristoffer.

Idag slutar jag 16:00. Dom har gjort om schemat. Mycket bättre förutom att dom har förlängt graf lektionen en timme, så vi har graf i tre timmar istället för två. Men det gör inget.

Idag vet jag inte vad som händer. Vi får allt se. Men nu ska jag fortsätta jobba. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0