Första och andra Januari

Den 1a januari 2010 invigde jag genom att ligga i sängen hela dagen. Sandra och Adam kom förbi en snabbis också. Kollade på "Harry Potter", "Can't buy me love" och någon film med Gwyneth Paltrow hela dagen.

Den 2a januari, igår, började dagen med en lång promenad med Tellus och Madelene. Mamma sa åt mig att ta med mig min nya kamera så jag kunde ta fina vinter bilder, de blev några fina bilder. När jag kom till bästa platsen dog batteriet, vilken otur jag hade. Men nu är den full laddad så nu kan jag ta fler bilder.


Kommentarer
Postat av: Tiffany =)

Värsta footarN juh!! ;o kramar'<3 ;)

2010-01-04 @ 15:59:47
Postat av: Bellvis

Haha inte direkt, man får tacka kameran för BRA kvalité ;) Saknar dig honey! <33

2010-01-04 @ 17:14:55
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0